2014年12月22日星期一

2014 年度十大波歌 (中文版)





撐起雨傘 by 群星
安西教練:要是放棄的話,比賽就結束了喔!

 
話你戇鳩怕你嬲 by David Cheang
聽上千萬次,越聽越感觸,唉……… 「依家係良知同暴力打緊仗」

 
不見即散 by 新青年理髮廳
「我知道你會知道我會知道 你遲多三個字 所以我會準時咁遲過 你最準時果三個字」單憑呢句歌詞就可與李白蘇東坡齊名,XDDDDD!唔好齋聽,請慢慢欣賞個MV


飆高音 by 黃明志
之前已經好鍾意黃明志的《學廣東話》同《泰國情哥》,今次惡搞埋「中國好聲音」,正到爆!學食神話齋:「唔係大聲就好戲架!」



今日 by  陳奕迅
因為一個Sony相機廣告,找翻呢首好歌聽,唔…….我真好少聽陳奕迅


街口有落 (電影《那夜凌晨, 我坐上了旺角開往大埔的紅VAN》主題曲) by Shine
純粹支持偶像,找回一個舊感覺........《去吧!旺角楂fit人》

 
昨天 by Mr.
係麥當奴聽過好多次,我知係Mr. 唔係陳奕迅,今年終於搵到歌名啦!希望佢地唔好再向創作人致敬,舊時咪幾好!

 
副作用 之 喊出嚟 by 洪卓立 (Feat.達哥)
我對洪卓立既認識,唔係唱歌,而係「洪卓立之死」,XDDD!今次先第一次聽鬼域之音,真係多得達哥既feature!「我揀咗一個可以快趣了結依件事既答案!」XDDDD

 
入陣曲 by 五月天
無睇《蘭陵王》,因為個MV吸引而聽!


沒有留言:

發佈留言