2014年12月23日星期二

2014 年度十大波歌 (外文版)





小戀愛之歌 by MONGOL800
每逢沮喪既時候,就會聽翻呢首歌,今年特別需要!



This Will Be Our Year by The Zombies 
又一首睇《Mad Men》而認識的舊歌,好sweet,好啱年尾聽的節日歌,唔使再聽last chistmas!



Sunday Bloody Sunday by U2
2014有兩個星期日,腦海不斷響起呢首歌!




《選戰》插曲 I'll be there by 陳詩慧 
第三集尾段播呢首歌,加上李心潔王宗堯在雨中慢步,真係經典名場面!當然你要追看選戰,先知道動人之處。




My iron lung by Radiohead
其實我只聽過《OK computer》全碟,而今決定得閒就搵 Radiohead 其他歌聽聽。




Cannonball by The Breeders
呢首歌只係兒時聽過吓,完全忘歌名同邊個唱,但係某次睇 youtube ,係關聯影片列kick 中,好黐線,cookies 檔可以估中我舊有記憶!



Black Skinhead (The Wolf of Wall Street) by Kanye West
呢首歌好表達到呢套片既節奏,本片不是馬田史高西斯既最佳電影,但係見到不一樣既馬田史高西斯。



Lost Stars (Begin Again Soundtrack) by Keira Knightley
當時係《戀上春樹》同本片揀一套睇,終於揀咗前者,點解唔 「why not both?」 Keira Knightley 自《我愛碧咸》以來,比我印象係八婆聲,估唔到佢唱得兩咀!




Happy (Official Music Video) by Pharrell Williams
無呢首歌,我未必過到2014!




La La La by Naughty Boy ft. Sam Smith
最初比個細佬吸引而看,但後來俾個MV故事吸引,故事出自玻利維亞傳說,但係我好似細個睇過類似既日本漫畫?



派手 by 中山美穂
當年睇完《偶像媽咪》就瘋狂迷上中山美穗。唔知點解對於中山美穗飾演中山美穗,當年覺得好震撼!今年佢既新聞令我搵翻首歌來聽。



The Hanging Tree by James Newton Howard ft. Jennifer Lawrence
又發掘出珍妮花另一優點,就係唱歌,越來越鍾意呢位肥妹仔。

沒有留言:

發佈留言