2014年5月21日星期三

香港樂壇又起「風雲」!!!!!!!


《竊聽風雲 3》一波又一波惡搞宣傳手法,即使是合拍片,我已決定必看!但製片商還未停止宣傳,竟然找來劉青雲、古天樂、方中信、林家棟、林嘉華唱主題曲。五人以戲中的土豪造型來拍MV,唱一首舊曲《風雲》,原唱仙度拉,屬抒情慢歌,整個感覺極之震撼,Mr Cool 和 劉青雲 的演繹,突破了《誓要入刀山》( 《掃毒》主題曲 ) 的境界!

順帶一提,《風雲》一曲出自無綫的同名劇集,該劇又是講新界的地產發展。相信《竊聽風雲 3》不是改編此劇,我估計似《竊聽風雲 2》一樣,將無綫劇集《大時代》的感覺搬入電影,而非參考內容。

頂你個肺!6月5日先上映!我好想好想好想即刻入場看呀!!!!!!


註:《竊聽風雲3》主題曲MV 新界土豪聯盟版


註:風雲 (1980年電視劇《風雲》主題曲) 


註:《竊聽風雲3》劇情版預告片 終極曝光

4 則留言:

  1. 睇落呢部《竊聽風雲 3》似乎都好想在票房上大有進賬。如果個故事寫得緊湊精彩的話,我相信今年呢部戲絕對有機會成為全年焦點! 我都好想即刻入場睇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. to: 門外漢
      宣傳非常花心思,題材又踩界,吸引力強,票房一定好。而麥兆輝和莊文強的作品常常給我信心保證,除了那套《關雲長》之外,他們的合拍片都高水準。今次我較貪心,期望《竊聽風雲 3》的水準貼近《無間道》!

      刪除
  2. 當年套刻就一般般啦!只記得秀姑同吳孟達,哈哈!
    不過呢齣戲真係幾期待!

    回覆刪除
    回覆
    1. to: Lam Lam
      《風雲》一劇完全無印象,又唔覺有重播?同埋,我一直以為馮寶寶係亞視人!

      刪除