2013年12月5日星期四

一個仆街的自白



睇完短片《一生只想尋找一個肯挨麥記的女人》,尾段講到麥記窮人餐就觸動我神經,勾起我自己過往所做既仆街嘢!

正所謂「人窮思麥記」,因為一個窮字先至會去麥記,去麥記就自自然然會食21蚊餐。根據字典解釋,窮字可以解作缺乏,缺乏唔一定同錢有關 ,有時唔一定無錢先至入麥記(雖然大部份時間都係),例如有時趕時間、諗唔到食咩或者想打散啲大紙,我都會入麥記解決。就係咁,就出咗事喇!

以前無為意,直到有一次去麥記食21蚊餐時,收銀同我講:「先生收你$501」,嗰一刻我突然諗到啲嘢,跟住望咗收銀一眼,佢照舊係機械式表情,無憤怒,好似唔知501蚊有另一層意思,當時搞到我真係忍唔住偷笑!!

我唔係有心玩嘢,當時只係想打散張500蚊之餘,又唔想一褲都係大銀,人之常情呀!就係咁,現時如有需要,我依然照俾501、101、51,甚至1001。唯一我可以做嘅就係揀一個後生嘅收銀去幫襯,博佢唔熟白事嘅習俗,咁樣無咁hard feeling!

其實我都好慘,去食老麥,好似去大酒店咁,鑊鑊俾錢好似俾帛金,希望老麥可以將窮人餐變翻做廿蚊餐!

唉!「其實開心就係咁簡單」!!!


4 則留言:

  1. 冇法啦......物價貴左.......食開KFC的20元飯....現在都靜靜地加左0.5元....

    回覆刪除
    回覆
    1. to: 堅
      KFC有20蚊飯,咁得閒去幫襯下!

      刪除
  2. 不過話時話.......買左咁耐.....都冇感覺似果樣野.......

    回覆刪除
    回覆
    1. to: JOHN Lai
      我都係最近發覺.......xdddddddd

      刪除