2013年10月23日星期三

半澤維基

 



王維基係咪支持民主?佢夠唔夠錢搞?佢最後會輸身家?唔發牌俾佢就無公義?以上問題我都無興趣知道個答案。睇左今日王維基既記者會,我只有興趣知道政府幾時發牌俾佢,真係超期待睇佢個電視台,政府快撚啲發牌呀!




「法律大?政策大?抑或特首最大?」

「唔好用一啲語言偽術企圖去抹黑我間公司!」

「我本來唔嬲架,我本來好冷靜,呢七日我都好冷靜,你真係唔好激嬲我囉!」

「你可唔可以介紹你自己.................................強將手下無弱兵!」

今日王維基既對答好有半澤直樹FEEL




足本記者會

沒有留言:

發佈留言