2013年4月18日星期四

【失婚老豆】之懷舊玩意 (1984)




註:可樂模仿星球大戰機械人R2D2的宣傳品



補:感謝網友「危險速逃」提供珍貴圖片,圖中是可樂模仿星球大戰機械人R2D2的宣傳品




註:家庭遊戲機

13 則留言:

  1. 果陣兩個機械人其實是在推廣換購上鍊會行的可樂或雪碧機械人玩具:p

    回覆刪除
    回覆
    1. to:ah hoi
      真係唔知當時可樂有出呢款機械人,只記當年我瘋狂換購搖搖同扭計蛇。不過我有印象玩過star war 呢款上鍊機械人(當場係廟街貨色)。

      刪除
    2. 紅白相間的扭計蛇大家都有玩過呢:p

      刪除
    3. to:ah hoi
      我記得當時可樂是紅白相間,雪碧是綠白相間,這兩款我都有,但是無印象見過芬達版本!

      刪除
  2. 我都有一個可樂的, 當然係手掌咁大的迷你版,
    記得玩左幾下就壞左了, 好化學
    不過而家仲係雜物堆, 未丟, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. to:危險速逃
      嘩!有機會的話,post上來睇睇!

      刪除
  3. http://i.imgur.com/uKg5JJv.jpg

    係個冇門的櫃塵封十年, 獻醜了

    你地唔講, 我都唔知原來係惡搞star wars :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實也不是惡搞呢,印象中,是配合帝國反擊戰上映,除了換一些包書膠,筆呀簿呀,就是這兩款機械人玩具了:)

      刪除
    2. to:危險速逃
      非常感謝!很珍貴嘅私藏!請問可唔可以貼係本文中?

      刪除
    3. to:ah hoi
      應該不是惡搞,可樂應該付足版權費。

      刪除
    4. 好喇好喇!我知道star wars係出名多花紅同版稅的
      用「惡搞」呢個字眼可能係over左少少,
      或者, 叫parody/二次創作會唔會好d?

      請隨便貼~

      刪除
    5. 好呀^^二次創作好呀:)

      刪除
    6. to:危險速逃
      孺子可教,xdddddd!

      ps:感謝提供照片!

      刪除