2012年7月19日星期四

國民小先鋒洗腦班 之 2+2=5後的23分鐘






2+2=5


世界奇妙物語:23分鐘之奇蹟
註:siteelstink在這條片作出一個精闢回應,又做抄文佬。
技巧:
塑造形象(和藹可親、神、供給一切者)
扭曲價值觀(混淆詞義、錯誤類比、偷換概念etc.)
排他(群眾壓力)
無視(轉移注意力)
利誘(物質、權力)
最厲害的是讓反對者得到權力並扭曲其立場,在群眾壓力(讚賞、鼓­勵)下將其洗腦,宣揚「要是你放棄,自然有別人頂替,你的力量微­不足道,放棄權力來換取堅持不值得」



上完洗腦班的學生


洗腦教育下的福建中學學生(2011年6月4日的新聞透視)

國民教育都未推出,啲人就反對,係又嘈,唔係又嘈,好唔理性囉!應該俾佢推行咗先,到有問題啦!先再去檢討都未遲呀!就算個教材係有些少問題,但老師指出邊度錯就得啦!即係好似數學書有某啲算式錯誤,老師指正就得啦!我睇唔到國民教育同數學算式有咩分別囉!

重有呀!國民教育都要講六四,一日到黑都講六四,你唔悶我都悶啦!無錯單野係唔符合正義,又唔符合普世價值,但係呢個世界大把人無飯食,又日日都有人俾迫良為娼,去踩人場之前,不如食好自己碟飯好過。我最怕係,呢單野踩到太盡,內地以後真係大條道理踩番轉頭。我相信我哋河水不犯井水,一向重承諾守信嘅內地政府一定唔會踩過界,唔通咁大個國家會亂嚟咩?

唉!重有呀!見到個黃之鋒就真係火滾!毛都未出齊就出嚟搞事,有時間就去讀書啦,梗係俾蘋果洗咗腦!唉!咁後生就咁樣,真係替佢父母慘呀!

註:以上只是網上見聞,不代表本人立場。

2 則留言:

  1. http://archive.org/details/TheChildrensStory

    回覆刪除
    回覆
    1. to:匿名
      早前才知道是改編的

      刪除