2011年6月2日星期四

【金嬌銀更嬌】之披頭歲月


披頭四狂潮席捲全球,香港當然不例外。粵語長片不時出現改編披頭四初期的歌曲,在西曲中詞下,狂歌熱舞。戲中林鳳返夜校進修,務求結識金龜,壓力甚大。課後當然去夜總會聽歌跳舞,輕鬆一下。林鳳隨音樂跳舞,大跳扭腰舞,舞姿如西片《危險人物》的名舞,有趣好玩,可惜找不到片段。片中就改編披頭四《I saw Her Standing There》,歌詞甚雅,以當時水準而言,算是合音律之作,大家試試跟着唱。

歌詞(金嬌銀更嬌版本):





































註:原曲同是《I saw Her Standing There》,上官流雲主唱《一心想玉人》(一九六五年),歌詞既雅又俗,過癮又情深。以前常常以為《一心想玉人》原唱是許冠傑,認真失敬失敬。
作詞:劉大道
佢成日對我鬼咁親 講真就冇句真
睇佢咁斯文 真係想到我失魂
談情共說愛 認真風韻
噢!我一心想玉人
呢 佢個名叫阿珍 我愛佢 珍珠都冇咁真
睇佢咁銷魂 著條鴛鴦繡花裙
郎情共妾意 心心相印
噢!我一心想玉人
學唱相思引 大跳周身 UN
夢裡高聲嗌 叫句阿珍 唔......
相親愛 不變心
托亞三姑去說親
佢話呢趟弊 亞珍已經嫁0左人
情人實已嫁  心都灰哂
噢!一於走去轉個運
噢!一於走去轉個運
相關資料 : Muzikland 我的音樂天地
http://mypaper.pchome.com.tw/news/chrishui/3/1260511314/20051102004818

2 則留言: